最新情報
- date:2025年12月12日(金)AIチャットボット導入開始/AI chatbot implementation begins

平素より‟ニューかめりあ”をご利用いただき誠にありがとうございます。
この度弊社公式LINEではAIサポートを導入いたしました。
営業時間外でも24時間サポートさせていただきます。
ご質問などございましたらお気軽にお問い合わせください。
なお、AIが対応出来兼ねるお問い合わせに関しましては従来通りスタッフが順に対応させていただきます。
皆様のご利用をお待ちしております。
カメリアライン株式会社旅客営業部
Thank you for your continued patronage of our ship, the New Camellia.
We have recently introduced AI support on our official LINE account.
We will provide support 24 hours a day, even outside of business hours.
Please feel free to contact us with any questions.
However, for inquiries that the AI cannot handle, staff will continue to handle them in order as usual.
We look forward to your use.
Camellia Line Passenger Sales Department







